cancervideo.dk


Vi træner, uge 6, let

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 5. uge med fokus på kondition og styrke.


Redskaber, når du har kræft | viser 1-33 af 55 film

Vi træner, uge 6, let

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 5. uge med fokus på kondition og styrke.



Vi træner, uge 3, krævende

I denne uge sætter Louise særlig fokus på styrkeøvelser for mave og ryg. Du får også pulsen op i løbet af de 20 minutter.


Vi træner uge 5 let

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 5. uge med fokus på mix af puls og styrke.


Vi træner uge 4 svær

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 4. uge med fokus på balance og styrke.


Vi træner, uge 4 let

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 4. uge med fokus på balance og styrke.


Vi træner, uge 3 let udgave

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 3. uge med fokus på at styrke ryg og mave.



Vi træner, uge 2, let udgave

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 2. uge ´let´ version, temaet: Få pulsen op.


Vi træner uge 1.5

20 minutters træningsprogram med fysioterapeut Louise Rosenby, 1. uge krævende version.


´Vi træner´ uge 1.1

Hjemmetræning, 12 ugers træningsprogram, hvor alle kan være med. TV-program produceret af DK4 i samarbejde med bl.a. Kræftens Bekæmpelse. Kontaktperson KB: Hanne Munk Scheller. Uge 1.1.


Meditationsøvelse

Kræftrådgiver Bjarne Busk guider dig igennem en meditationsøvelse med fokus på nærvær.


Yogaøvelse 2

Rådgiver og yogalærer Dorthe Andersen laver blid yoga, der løsner op i nakken.


Yogaøvelse

En 30-minutters yogasession ved yogalærer og kræftrådgiver Dorthe Andersen


ingen skal stå alene med sorg

For fem år siden døde Jens? far pludseligt. Han har det godt i dag, men savnet vil altid være der. Ingen børn skal stå alene med deres sorg. Se mere på www.læromsorg.dk




Mindfulness kropsscanning

En kropsscanning er en god måde at skabe kontakt til kroppen. Ved at fokusere på vejrtrækningen og det, det sker i kroppen, kan du komme ned i tempo og være til stede i nuet.




Bækkenbundsøvelser for mænd

Brug disse øvelser til at træne din bækkenbund. Det kan hjælpe dig, hvis du f.eks. har prostatakræft og ufrivillig vandladning eller problemer med potensen.









Gymnastik for hele kroppen

Brug dette øvelsesprogram til at få motioneret hele kroppen. Øvelserne har lav belastning og fokus på naturlige bevægelser.


6. afspænding

Øvelser og afspænding med Søren Ekman - 6. afspænding


5. øvelse

Øvelser og afspænding med Søren Ekman - 5. øvelse


4. øvelse

Øvelser og afspænding med Søren Ekman - 4. øvelse


3. øvelse

Øvelser og afspænding med Søren Ekman - 3. øvelse



Del denne side
Del denne side

Send et link til denne side til en ven

Udfyld felterne nedenfor
Del denne side

Støt kræftsagen

Kun 4 pct. af vores indtægter
kommer fra det offentlige.
Dit bidrag er afgørende.

Tilbage til toppen
Cookiepolitik